مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:352021-12-29سياسي

فارس من| فرماندار رباط کریم: کادر درمان کافی در رباط کریم وجود ندارد


سرپرست فرمانداری رباط کریم به تامین اعتبارات مردمی برای احداث بیمارستان و مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: کادر درمان کافی در شبکه بهداشت و درمان رباط کریم وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، در کمپینی با عنوان 3 مرکز تزریق واکسن را مدیریت می کند و تجهیزات مناسبی دارد، البته نیاز به احداث بیمارستان وجود دارد و تخصیص زمین و اعتبارات مردمی آماده است، اما باید نیروی انسانی لازم از جانب وزارت بهداشت تامین شود.

ساخت بیمارستان در نصیرشهر به صرفه نیست همچنین نظام ملک شاهی فرماندار سابق رباط کریم به بیمارستان 210 تخت خوابه فاطمه الزهرا(س) رباط کریم و بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان اشاره و اظهار کرد: فاصله نصیرشهر تا بیمارستان رباط کریم حدود 10 دقیقه و تا بیمارستان بهارستان تقریبا 20 دقیقه است، پس مشکل دور از دسترس بودن تا حدودی وجود ندارد.

وی ساخت بیمارستان 96 تختی در پرند تا سال آینده را نیز مطرح کرد و گفت: ساخت بیمارستان در شهر 30 هزار نفری نصیرشهر به صرفه نیست، اما در شهری مانند پرند با جمعیت رسمی بالغ بر حداقل 150 هزار نفر، احداث بیمارستان منطقی بوده که در سال آینده افتتاح می شود.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فرماندار رباط کریم: کادر درمان کافی در رباط کریم وجود ندارد

فارس من| فرماندار رباط کریم: کادر درمان کافی در رباط کریم وجود ندارد